NOTE!
If you are buying internationally and have any questions about terms and conditions, please mail pertti.ketonen@himmelblau.fi
Thank you.
—————————————————————————————————————-
Verkkokaupasta vastaa Grafiikanpaja Himmelblau Oy (Y-Tunnus: 0810843-8). Himmelblaushop.com toimittaa tuotteita vain Suomeen ja muihin Pohjoismaihin. Tuotteilla on kotimaassa 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Tilatut tuotteet lähetetään asiakkaalle kymmenen työpäivän kuluessa. Toimitusaika riippuu tilauksen laajuudesta ja mahdollisista kehystys- tai muista töistä. Mahdollisista lisäviivästyksistä ilmoitetaan sähköpostitse.
Verkkokaupan tuotteiden voimassa olevat hinnat näkyvät kaupan sivuilla. Hintoihin sisältyy arvonlisävero. Verkkokaupassa myydään ainoastaan varastossa olevia tuotteita.
Tilaukset toimitetaan postitoimipaikkaan, josta se on noudettavissa saapumisilmoituksen saavuttua.
Maksutavat
Voit maksaa tilauksesi tällä hetkellä laskulla (tiedot sähköpostitse), tilausta noudettaessa Galleria Himmelblausta tai Paytrailin kautta verkkopankissa, yleisimmillä luottokorteilla sekä mobiilimaksutavoilla.
Verkkopankit
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Suomen Verkkomaksut Oy (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Suomen Verkkomaksut Oy ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.
Pakkaus
Himmelblaushop.com:ista tilatut tuotteet toimitetaan asianmukaisesti paketoituna ja pehmustettuna.
Toimituskulut
Toimituskulut Suomeen postipakettina kaikille tilauksille on 9,90€ . Palvelun tarjoaa Itella Logistics Oy. Lisäksi velotetaan 10 euroa teoksen paketoinnista.
Reklamointi
Mahdolliset tuotereklamoinnit ja palautukset sekä kuljetusvahingot voi ilmoittaa joko sähköpostitse osoitteeseen sales@himmelblaushop.com tai puhelimitse numeroon 0500 625 564 (ma, ke, pe). Kaikki toimitettavat tuotteet tarkastetaan tuotetta lähetettäessä. Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa ja vaurio on osoitettavissa huonosta paketoinnista tms. johtuvaksi, Himmelblaushop.com korvaa tuotteen asiakkaalle. Vauriotapauksissa suosittelemme viallisen tuotteen ja pakkauksen kuvaamista asioiden jouduttamiseksi.
NOTE!
If you are buying internationally and have any questions about terms and conditions, please mail pertti.ketonen@himmelblau.fi
Thank you.
—————————————————————————————————————-
Verkkokaupasta vastaa Grafiikanpaja Himmelblau Oy (Y-Tunnus: 0810843-8). Himmelblaushop.com toimittaa tuotteita vain Suomeen ja muihin Pohjoismaihin. Tuotteilla on kotimaassa 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Tilatut tuotteet lähetetään asiakkaalle kymmenen työpäivän kuluessa. Toimitusaika riippuu tilauksen laajuudesta ja mahdollisista kehystys- tai muista töistä. Mahdollisista lisäviivästyksistä ilmoitetaan sähköpostitse.
Verkkokaupan tuotteiden voimassa olevat hinnat näkyvät kaupan sivuilla. Hintoihin sisältyy arvonlisävero. Verkkokaupassa myydään ainoastaan varastossa olevia tuotteita.
Tilaukset toimitetaan postitoimipaikkaan, josta se on noudettavissa saapumisilmoituksen saavuttua.
Maksutavat
Voit maksaa tilauksesi tällä hetkellä laskulla (tiedot sähköpostitse), tilausta noudettaessa Galleria Himmelblausta tai Paytrailin kautta verkkopankissa, yleisimmillä luottokorteilla sekä mobiilimaksutavoilla.
Verkkopankit
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Suomen Verkkomaksut Oy (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Suomen Verkkomaksut Oy ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.
Pakkaus
Himmelblaushop.com:ista tilatut tuotteet toimitetaan asianmukaisesti paketoituna ja pehmustettuna.
Toimituskulut
Toimituskulut Suomeen postipakettina kaikille tilauksille on 9,90€ . Palvelun tarjoaa Itella Logistics Oy. Lisäksi velotetaan 10 euroa teoksen paketoinnista.
Reklamointi
Mahdolliset tuotereklamoinnit ja palautukset sekä kuljetusvahingot voi ilmoittaa joko sähköpostitse osoitteeseen sales@himmelblaushop.com tai puhelimitse numeroon 0500 625 564 (ma, ke, pe). Kaikki toimitettavat tuotteet tarkastetaan tuotetta lähetettäessä. Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa ja vaurio on osoitettavissa huonosta paketoinnista tms. johtuvaksi, Himmelblaushop.com korvaa tuotteen asiakkaalle. Vauriotapauksissa suosittelemme viallisen tuotteen ja pakkauksen kuvaamista asioiden jouduttamiseksi.